Podmienky záruk a vybavovanie reklamácií sa riadia príslušnými ustanoveniami platných zákonných noriem SR (Občiansky zákonník – zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov, zákon č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákon č. 108/2000 Zb. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji).
Predávajúcim je obchodná spoločnosť TAZAR GROUP s.r.o., Stará Vajnorská 37/H, Bratislava 4. IČO: 36281018.
Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Tovarom sa rozumejú produkty alebo služby, ktoré sa nachádzajú v ponuke spoločnosti TAZAR GROUP s.r.o. prostredníctvom elektronického obchodu www.tazargroup.sk.
Tovar doručený prostredníctvom zasielateľa (kuriérska služba, pošta) dôsledne prekontrolujte pri prevzatí. Pri doprave môže dôjsť k poškodeniu zásielky i strate jej súčastí. Ak zistíte poškodenie obalu, alebo máte iné indície, že tovar je poškodený ihneď na to upozornite kuriéra a poznačte túto skutočnosť do preberacieho protokolu.
Na odkaze nižšie si môžete stiahnu pdf súbor, vytlačiť ho a vypísať ručne.
Reklamačný protokol stiahnite tu.
Prostredníctvom internetu nie je možné kupovaný tovar fyzicky odskúšať a prezrieť. Preto ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetového obchodu. V zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa pri domovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.) môžete toto právo využiť do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
Formulár Vrátenie tovaru stiahnite tu.
Záručná doba na predaný tovar a na veci zhotovené na zákazku je 24 mesiacov, ak predajca nestanoví dlhšiu lehotu. Pri predaji použitých vecí je záruka 12 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena. Ak predajca vybaví reklamáciu výmenou veci alebo časti, začína plynúť nová záručná doba na nový ovar alebo jeho vymenenú časť.
Ak na predanom tovare zistíte vady počas záručnej lehoty, reklamáciu uplatnite v sídle predávajúceho. V prípade, že predávajúci určil na odstránenie chyby iné servisné stredisko, svoju reklamáciu môžete uplatniť aj u tohto subjektu. Reklamácia musí byť vybavená v zákonnej lehote do 30 dní. Po tejto lehote má spotrebiteľ práva, akoby išlo o neodstrániteľnú vadu. Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené mechanickým poškodením, dopravou, zásahom nepovolanej osoby, inými neodbornými zásahmi, opotrebovaním a starnutím materiálu, neopatrným zaobchádzaním, nevhodným uskladnením a neodbornou montážou.
V prípade akejkoľvek reklamácie nás prosím kontaktujte mailom : info@tazargroup.sk